Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Welcome to the CollectiveAccess support forum! Here the developers and community answer questions related to use of the software. Please include the following information in every new issue posted here:

  1. Version of the software that is used, along with browser and version

  2. If the issue pertains to Providence, Pawtucket or both

  3. What steps you’ve taken to try to resolve the issue

  4. Screenshots demonstrating the issue

  5. The relevant sections of your installation profile or configuration including the codes and settings defined for your local elements.


If your question pertains to data import or export, please also include:

  1. Data sample

  2. Your mapping


Answers may be delayed for posts that do not include sufficient information.

Problèmes d'accès résolus

Certains m'avaient remonté des problèmes de connexion au forum depuis un navigateur en langue française, et j'avais conseillé de modifier les préférences du navigateur pour forcer l'anglais.
Ce n'est plus le cas avec le nouveau site mis en place par l'équipe de Whirl-i-gig !
Vous pouvez repasser votre browser en français :-)

Du coup essayons de rendre cette partie francophone un peu vivante, elle a l'encéphalogramme palôt depuis trop longtemps.

N'hésitez pas à poser ici vos questions et essayons de monter ensemble l'embryon d'une communauté vivante d'utilisateurs francophones autour de CollectiveAccess.

A bientôt,

Gautier
Sign In or Register to comment.